Thursday, September 11, 2008

Celaka kan?

Arghh pedih! sekali lagi belakang aku di tikam...
oh manusia yang mengagungkan manusia,celaka la engkau!
sudah berkali2 kau menikam...mana boleh tahan!
Aku bukan seperti yang kau sangka wahai celaka,
Cerita2 yang kau bawa itulah yang akan mencelakakan kau,
Aku bukan berdoa untuk mecelakakan kau,tapi untuk memperingati diri aku supaya x menjadi celaka macam kau!
Aku punya akal,aku punya hak,dan aku punya suka!aku x pernah kacau urusan kau.
Come on la,kau dah besar,aku baru nak besar,mana sifat2 matang kau yang nak aku contohi?mana petunjuk yang digembar-gembur sebelum ni?aku dah malas nak layan la kalau blakang aku asyik kena tikam.
aku pun ada harga diri,aku pun ada hak sendiri..so apa kau peduli?
cakap siang pandang2,cakap malam dengar2.cakap pun x guna kalau hati dah dirasuki syaitan celaka!

*terima kasih wahai si celaka yang banyak menyedarkan aku...

No comments: